think about what you say, because I do not think you mean it

hahahahaha, jag kan inget annat än att skratta åt dig!

du är så patetisk, man börjar ju fan undra vad du har i din lilla skalle. har du ens en hjärna? några hjärnceller?
ja, dagen kommer väl när du har växt upp och är redo för att kunna diskutera saker och ting, om det är lönt då dvs.
än en gång ber du mig att låta dig vara för alltid. det är så löjligt av dig att säga så, för vi båda vet mycket väl att ingen av oss kommer kunna hålla det för alltid. du vet ju hur det slutade förra gången när du bad mig det, det gick ju inte överdrivet bra, men jag orkar inte med dina mens-humörsvängningar mer, jag har fått nog av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0