i remember, do you?

tjugofjärde oktober tvåtusenåtta



Jag känner att jag måste bara få lägga in en bild på dig. På oss.
Jag vill så gärna få tillbaka tiden då det var du och jag. Jag skulle göra precis allting för det.
Du är kärlek, du är äkta kärlek för mig. Du kommer alltid vara det.
Jag saknar dig, det gör jag. Jag gråter varje gång jag är ensam. För dig.


Minns du detta? Jag har sparat så mycket som du har skrivit.

Jag älskar dig Madelene. Det ska du veta.
Allt som jag gör, gör jag för dig.
Du är det bästa som finns. Ett liv utan dig är inte ett liv.
Det ska vara du och jag livet ut, livet ut älskling.
Jag lämnar dig aldrig, jag är så kär i dig, förälskad.
Jag hoppas du aldrig lämnar mig, för du är det bästa i mitt liv.
Jag älskar dig nu och i för all framtid.
Jag är så lycklig med dig ska du veta, allt känns så bra med dig.
Att känna din kärlek till mig är det bästa för mig.
Du känns så trygg, allt med dig känns så rätt.
Det ska vara såhär, du och jag är det rätta.
JAG ÄLSKAR DIG MADELENE TÄLJEBLAD! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0