And I don't think that I'll see him again,

...But we shared a moment that will last till the end...

dö, bara bort. bort från mina tankar. jag orkar inte med dig. jag orkar inte med att du sitter FAST i mitt huvud, i mina tankar.
jag vill leva vidare, må bra, hitta någon som är mycket bättre. men för tillfället så känns det skönt att vara ensam och fri.
jag vill inte bli så kär som jag var, igen... inte på ett tag.
men den kärlek jag hade till dig var... speciell, den var min första kärlek som jag delade med någon.
----
jag måste sluta... jag måste sluta att skriva om dig, prata om dig, TÄNKA på dig.
jag har gråten inom mig varje gång jag tänker på dig.
jag orkar inte. jag vill stänga in mig. jag vill bort här i från. jag vill glömma. jag vill inte existera.



Hear you me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0