You can't break my spirit - it's my dreams you take

Jag vet inte vad jag ska säga. Du är min ängel och jag vill inte se någon förstöra dig så mycket som dom har förstört dig. Det sårar mig ända in i min själ. Jag önskar att jag bara kunde göra något, att jag kunde få det ogjort. Jag vill se dig lycklig, se dig skratta och le. Jag hoppas att allt blir bra och jag lovar dig att oavsett hur allt slutar så kommer jag stå vid din sida när som helst och föralltid. Jag lämnar dig aldrig. Jag tänker finnas för dig natt och dag, exakt varje sekund.
Jag tänker aldrig svika dig. Jag tänker aldrig lämna dig. Jag tänker hålla din hand, livet ut.
Livet ut, hand i hand.
Vi klarar det tillsammans. Du kommer klara det. Du är stark, gumman!
Jag älskar dig så mycket, jag vill inte att du ska må dåligt. För mår du dåligt, mår jag dåligt.
Du är min andra halva. Du och jag, vi är en. Vi tänker likadant och tycker likadant.
Jag klarar mig inte utan dig, hjärtat. du är för bra för att bli sårad och sviken. ♥




You touched my heart you touched my soul
You changed my life and all my goals
And love is blind and that I knew when
My heart was blinded by you
I've kissed your lips and held your head
Shared your dreams and shared your bed
I know you well, I know your smell
I've been addicted to you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0