boring. . .

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Yes
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej, det gör jag inte.
hur många har du varit kär i? -  2 st
är du kär just nu? - jag vet inte, faktiskt..

- Tio frågor om dig själv
namn? - maddi
när fyller du år? - 5 oktober
några piercingar? - 7 i öronen, 1 naveln
vad har du på dig just nu? - leggings, linne och en kofta.
vilken årstid är bäst? - sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Jag vet inte, längre.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Kan inte peka ut något.
vad är du bra på? - finns säkert nånting.
vem älskar du mest på denna jorden? - e,i,s,m,j,r,han + familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nej.


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - elin
vem är den roligaste av dina vänner? - sanna
vem är snyggast av dina vänner? - sanna
vem är mest partyprisse? - sanna
vem är den du helst har filmkväll med? - bara nån av mina finaste bästa vänner.
vem av dina vänner är mest "evil"? - haha... sanna


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mammi
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja.
vem är farligast i din familj? - jag?
vem ser roligast ut i din familj? - det vet jag inte.
vem är coolast? - jag?
har ni något husdjur? - 1 hund
vem har du mest gemensamt med? - har mycket gemensamt med både críbbe och samme.
vem står för underhållningen? - det är väl olika ;p
vem sover du oftast med? - mig själv.
roligaste kvällen med familjen? - kvällarna i kreta!


- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - baraaa chillat
vad ska du göra nu? - nu ska jag fortsätta svara på frågorna, efteråt ska jag sova.
har du gjort något dåligt idag? - det är inte omöjligt
vad har du ätit idag? - mycket, bl.a en chokladboll
har du duschat idag? - Nej, eller bara håret.
har du gråtit idag?- Ja
är du trött nu? - Rätt så.
vad händer i morgon ? - skola, "må bra"dag..
går du i skolan? - såklart
har du varit i skolan idag? - ja


- ANNAT
Hur mår du just nu? - jag vet inte, helt okej typ
Har du piercat dig? - ja, det har jag
Är du hungrig nu? - nja
Vad är klockan nu just nu? - 22:24
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook,spotify,blogg.se


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- ida
Vem ringde du senast? - mammi
Vem sms:a till dig senast? - simon
Vem sms:a du till senast? - simon


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -för några sekunder sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - nån timma sen


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? - ja


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
Vilket är ditt favoritband? - har inget, typ
Vad gillar du för musik? det mesta


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - väldigt sällan
Använder du ögonskugga? - japp
Använder du kajal? - ibland
Använder du hårspray? - ja
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - mja, ibland
Använder du deodorant? - haha, såklart
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - jaaa
Använder du läppglans/läppstift? - ja
Använder du brunkräm? - neju
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - både och
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha men ne?


KÄRLEK
Är du kär just nu? - Jag vet inte
Har du kysst någon idag? - Nix
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - klart jag är!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nejnej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - christian
Hur länge höll det? - 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha, ja, eller jag och en till har haft samma kille =]
Vem sov du senast bredvid?- han
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - j.e  
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte, eller minns inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Beror på 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - orkar inte förklara ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0