i'll be there if you don't feel strong

Jonathan for hem för en stund sedan. Han hämtade upp mig igår, vi stannade hos honom till middagen och for sedan hem till mig. Vi såg film och det var hur underbart som helst. Det har varit två fantastiska dagar med honom. Han gör mig så lycklig. Sinnessjukt lycklig. Jag ler inombords varje gång jag är med dig, hjärtat!
Sitter här nu och funderar över vad jag ska göra. Hatar när han måste fara eller när jag måste fara. Usch... Om jag fick välja skulle jag vara med honom hela tiden. Jag saknar honom redan. 
Jag ska i alla fall först och främst byta dator och och lägga mig framför tvn. Kanske höra med Kristian om han kan fixa min telefon. 
Sen blir det bara chill resten av kvällen, för imorgon är det jobb som gäller!
Du är obeskrivligt bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0