put your hands up, let the party begin

1. Vem sov du med senast? - Jenny
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - magnus
3. Vem pussade du senast? - sanna
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - öh trore va stockholmaren
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Jenny
6. Har du haft oskyddat sex? - ja
7. Vem sög du senast av? - m
8. Hur ofta strular du? - så ofta jag kan och vill!
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - minst tre
10. Vem var den första personen du strulade med? - A
KÄRLEK
10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - minns inte senast!
11. Hur många har du varit tillsammans med? - none.
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - .
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - nix
14. Hur länge har ni varit tillsammans? -.
15. Sötaste paret? - aaa shiiit... venne... papa o piaaa (a)
16. Hur ser din drömpartner ut? - Fina axlar och ögon.
17. Hur ska din drömpartner vara? - ingen aning... busig?
18. Hur många gånger har du varit kär? - vet inte om jag vart det på riktigt :p
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - .
20. Vem var din första riktiga kärlek? - .
DÅLIGA TIDER
21. Har du druckit alkohol? - Yupp
22. Röker du? - Yupp
23. Snusar du? - Nix, äckliiiigt o sviiider
24. Har du rökt på / knarkat? - yes
25. Hur ofta festar du? - nån gång i veckan
26. Vad gillar du att dricka? - öl i andra hand ... grogg( Men deet gör jag icce ofta!)
27. Har du skurit dig? - Yupp
28. Har du bra självförtroende? - Nix
29. Hur mår du egentligen? - Just nu är jag glad och jävligt trött, allmänhet... eh, spelar roll från dag till dag!
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Ja, snattat, stulit, drogat, slagits, underskriftsförfalskning, bedrägeri, fejkat buss biljett, åkt utan bälte, rökt cigg och druckit bärs på allmänplats... hahahh m.m.
DÖD/LIV
31. Har du varit på begravning? - Yes
32. Isåfall, vilka ? - mormor, morfar,farfar,farmor,elly
33. Har någon nära dig dött? - nära och nära... men en vän, och släkt osv
34. Hur vill du dö? - beror, dör ja ung vill jag dö spännande! Typ bli uppäten eller sånt, på ålderns höst, somna in utan smärtor!
35. Vill du dö? - ibland känns de så men innerst inne vill nog inte så många de!
36. Har du någon gång varit på dop? - Yes
37. Isåfall, vilka? - Kusin barn, syskon, nellie,engla,ida,elsa,måns,isabell,andreas,fredrik
38. Gillar du livet? - väldigt direkt fråga, men klart jag gör det! Men vissa perioder gör jag verkligen inte de....
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - eh.. catarina och mattias!
40. Vill du ha barn, och hur många? - 2 eller 4
DU
41. Vart bor du? - Vindeln och Umeå.
42. Vart går du i skola? - Dragonskolan
43. Är du smal eller tjock? - mullig
44. Är du snygg? - nja mer söt
45. Är du nöjd med ditt utseende? - icke
46. Vad gillar du mest med dig själv? - mina ögon
47. Och vad vill du ändra på? - en del, men jag kan no leva me det!
48. Vad heter du? - madde
49. Gillar du ditt namn? - joo.. men jag hade lätt älskat att heta det min mamma tänkte döpa mig till.. Madicken xD
50. Vad gör du på fritiden? - dator, tv, basic stuff, dricker bärs, är me homiiieees yo
FAVORIT
51. Mat: allt med grädde och utan grönsaker
52. Dricka: cola och en kall öl
53. Färg: svart, varmt brunt och kanske... ljusgrått
54. Musik: allt och ingenting
55. Låt: ingen favvo atm
56. Veckodag: fredag
57. Sport: vad är sport?
58. Godis: choklad ( geisha eller mmm... maraboooou
59: Artist/band: Rihanna, abba, ferro, adele, the foster people, birdy, carola, olly murs, och många många fler
60: skådespelare/skådespelerska: keira knighley, johnny depp, antonio banderas, hugh grant och många fler...
SKOLA / ARBETE
61. Går du i skolan? - Yes
62. Trivs du? - OJA
63. Favoritämnen? - inget atm
64. Vilka ämnen gillar du inte? - inget "ämne" mer lektionerna i sig.. en dålig lärare gör en dålig lektion...
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - inte: sry men, malin, irene, maria gillar: lotta och sussan! Sara Mittemellan,,
66. Vart har du praoat? - dagis, sjukhus, skolmatan, städerska minns ej mer.
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - hah näe
68. Vad vill du jobba som? - miljonär
69. Varför? - för då kan jag dricka bärs i mängder... nä ... hhaha nu börjar jag bli oseriös käner jag haha* skärper till mig*
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - BF2AD Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
FAMILJ
71. Vad heter din mamma? - Marita
72. Vad heter din pappa? - Anders
73. Vad heter dina syskon? - Fredrik, Isabell och Andreas
74. Är dina föräldrar skilda? - Yes
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - almar, märta, gunborg och heribert
76. trivs du hemma? - egetligen inte, men gör det bästa av the situation.
77. Om inte, varför? - mamma dricker för mkt,´och hon o björn bråkar och ljuger och hittar på, pappa låtsas vara matcho o "skiter i allt" , städar inte, dubbel moral, ljuger, han och pia har det trassligt m.m.
78. Hur är din familj? - Trots det dåliga är de de mest fantastiska man kan ha!
79. Är dina föräldrar pinsamma? - inte för min del, men för deras egen!
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - för mycket!
ANTINGEN ELLER
81. Sommar eller vinter? - Sommar
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini
83. Rosa eller blått? - Blått
84. Öl eller cider? - Öl
85. Vin eller sprit? - sprit ( men dricker oftast vin...)
86. Bada eller sola? - aaa vet inte both! ;)
87. Chatroulette eller omegle?- omegle fo shizzle!
88. Fjortis eller emo? - Emo
89. John Mayer eller Johnny Cash? - johnny cash
90. Pop eller rock? - båda! bero på
RANDOM
91. Skostorlek? - 39-39½
92. Längd? - 164 senast ja kolla... kanske nån cm till...
93. Gillar du bananer? - mjo
94. Leker du gärna häst? - ...?
95. Vad heter dina bästa kompisar? - många har jag!
96. Hatar du någon? - jadå absolut!
97. Vad köpte du senast? - sex... hhaha skoj.. nämen .. cigg
98. Vad åt du senast? - kyckling
99. Är det många i din skola som gillar dig? - ja det tror jag nog :)
100. Sista frågan; Är du rasist? - Neeeeeeeeeeeeej
1. Vem sov du med senast? - Jonathan
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - Jonathan
3. Vem pussade du senast? - haha Jonathan
4. Vem av det motsatta könet strulade du senast med? - haha men Jonathan
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Det var säkert Sanna
6. Har du haft oskyddat sex? - Ja
7. Vem sög du senast av? - Ja, J kanske
8. Hur ofta strular du? - Varje gång jag är med Jonathan
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - Inte fan håller jag räkningen
10. Vem var den första personen du strulade med? - Minns inte

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - Jag minns inte, men nu är det iaf J N
11. Hur många har du varit tillsammans med? - 5 typ
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Max
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Jonathan
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - Haha, jag vet inte
15. Sötaste paret? -  Samuel och Rebecca
16. Hur ser din drömpartner ut? - Har ingen speciell
17. Hur ska din drömpartner vara? - Som Jonathan, mer perfekt kan man inte vara
18. Hur många gånger har du varit kär? - Några gånger
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 1 gång, andra nu och jag räknar med J
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Patric

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Ja
22. Röker du? - Ja
23. Snusar du? - Nej
24. Har du rökt på / knarkat? - Det har hänt
25. Hur ofta festar du? - Nån gång då och då
26. Vad gillar du att dricka? - Vin, öl
27. Har du skurit dig? - Ja
28. Har du bra självförtroende? - Jodå
29. Hur mår du egentligen? - Just nu mår jag faktiskt bra, muy bien
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Tagit smågodis från en turkkiosk.. Åkt utan bälte, inte fan vet jag

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - Ja
32. Isåfall, vilka ? - morfar, kanske farfar(minns inte)
33. Har någon nära dig dött? - Ja
34. Hur vill du dö? - Somna in, smärtfritt
35. Vill du dö? - Nej
36. Har du någon gång varit på dop? - Nej
37. Isåfall, vilka? -
38. Gillar du livet? - Haha, ja klart jag gör
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Jag vet inte, min kusin tror jag
40. Vill du ha barn, och hur många? - Ja, 2-3 st :)


DU

41. Vart bor du? - Abborrtjärn
42. Vart går du i skola? - Dragonskolan
43. Är du smal eller tjock? - haha, men va.. jag ser mig själv som normal iaf
44. Är du snygg? - idss
45. Är du nöjd med ditt utseende? - Kunde varit sämre, kunde varit bättre. Men jag kan leva med det
46. Vad gillar du mest med dig själv? - mina ögon, mitt röda hår
47. Och vad vill du ändra på? - Allt för mycket
48. Vad heter du? - Madelene, Maddi
49. Gillar du ditt namn? - Att jag gör:)
50. Vad gör du på fritiden? - Festar, Jonathan, vänner, datorn ;p

FAVORIT

51. Mat: Grillat! mumsfillibabba
52. Dricka: Coca cola typ
53. Färg: svart, rött, grön
54. Musik: Nästan allt
55. Låt: finns många
56. Veckodag: fredag, lördag
57. Sport: haha vet inte längre
58. Godis: Sura godisar, choklad
59: Artist/band: men ids inte skriva alla..
60: skådespelare/skådespelerska: snopp, orkar inte

SKOLA / ARBETE

61. Går du i skolan? - Ja
62. Trivs du? - Jaaa
63. Favoritämnen? - Häpe eller pel typ
64. Vilka ämnen gillar du inte? - svenska suger apkuk
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Sussie går inte att inte älska, samma med jennifer och sofia. Marianne, behöver jag int ens säga någon om. Mary är söt.
66. Vart har du praoat? - Dagis, ica
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - ja, solhaga
68. Vad vill du jobba som? - vet inte, dagisfröken?
69. Varför? - För jag gillar barn, kansjee
70. Vilken klass går du i , & gillar du den? - BF1AB, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Elaine
72. Vad heter din pappa? - Martin
73. Vad heter dina syskon? - Helena, Samuel och Kristian
74. Är dina föräldrar skilda? - Nej
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - har inga
76. trivs du hemma? - jajaja :)
77. Om inte, varför? -
78. Hur är din familj? - king
79. Är dina föräldrar pinsamma? - nejdå, bara kentor
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - jadå

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - Sommar
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini
83. Rosa eller blått? - Blått
84. Öl eller cider? - beror på, men öl
85. Vin eller sprit? - vin, red gold
86. Bada eller sola? - Det hör ju ihop?!
87. Chatroulette eller omegle?- omegle, haha
88. Fjortis eller emo? - Emo
89. John Mayer eller Johnny Cash? - John mayer
90. Pop eller rock? - pop


RANDOM

91. Skostorlek? - 38-39
92. Längd? - 167/168
93. Gillar du bananer? - jo
94. Leker du gärna häst? - hatar inte att rida...
95. Vad heter dina bästa kompisar? - maddo, elin, sanna, jesper, ida
96. Hatar du någon? - jag vet inte, men ogillar gör jag säkert
97. Vad köpte du senast? - Presentkort till kristian från mor och far
98. Vad åt du senast? - Mandarin
99. Är det många i din skola som gillar dig? - haha, det hoppas jag
100. Sista frågan; Är du rasist? - Neeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0