you gave me something i wont forget

Vet inte varför, men jag ligger och lyssnar på Titaniclåtar, men bara stereo. Jag får en sån speciell känsla i mig när jag hör på A Life So Changed. Jag älskar verkligen filmen, det är den bästa jag sett. Jag gråter varje gång. Och såklart får jag rysningar och en speciell känsla i mig eftersom det är den finaste låten i hela filmen. Jag får ont inuti migsjälv, som jag tror är både bra och lite dåliga känslor. Jag får en klump i magen, men jag vet inte varför. Jag får tårar ända upp till tårkanalerna. 
Jag älskar låten. Jag älskar filmen. Jag älskar Rose & Jack.

Kommentarer
Postat av: John eriksson

Jag kan nog inte mer än medge att låten är väldigt bra/fin :)

2011-12-21 @ 08:36:39
URL: http://johnerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0