Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.



1. Mitt namn är Madelene, men vill helst kallas Maddi

2. Jag blir 17 år i oktober

3. Jag kan vara sur över något onödigt länge

4. Jag kan lätt bli irriterad/arg/förbannad

5. Men och andra sidan så är jag en väldigt glad och positiv tjej av mig

6. Är en person som inte orkar leta efter en sak speciellt länge, utan jag bara går och kollar och sen om jag inte hittar det ropar jag på personen som jag frågat om vart grejen är och säger att jag inte hittar de.

7. Om jag inte klarar något eller något går väldigt trögt för mig säger jag oftast att jag inte orkar eller att jag inte kan eller att jag inte fattar något.

8. Mitt humör kan gå från ena minuten till den andra att vara hur glad som helst till att bli as förbannad

9. Jag tar mig själv i andra hand efter mina vänner. Eftersom att de är viktigast.

10. Jag försöker alltid vara trevlig mot alla.

11. Jag erkänner nu att jag börjar få slut på fakta om mig själv ;p

12. Jag tycker om att träna och umgås med mina underbara vänner.

13. Jag bor förresten ute i en liten by som heter Abborrtjärn. Det bor typ 12 pers här.. -.-

14. Jag är väldigt kramig av mig eller ja.. vad man nu ska säga..

15. Jag älskar mat kom jag på nu... för det är mat nu! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0