Du fyller alla ögonblick med ljus, du får mig känna liv & lyckans rus

Magnus Jonsson, hur fan kan man vara så jävla underbar som du är?
Jag tänker på dig varje dag. På ditt vackra ansikte, på din röst, på ditt skratt. Jag längtar så mycket till när jag får vara i dina armar, känna värmen utav dig. Höra dina andetag i mitt öra.
Pirret i magen växer bara fram mer och mer när jag skriver, blir alldeles varm i kroppen. Jag tycker om dig så mycket. Det finns verkligen ingen som dig. Du lyckas alltid, ALLTID göra mig glad, vilket humör jag än är på. Du får mig alltid att le.
Jag älskar verkligen att prata med dig. Jag skulle kunna sitta och skriva i en evighet om dig och allt är bara positivt.
Jag har aldrig längtat efter någon så mycket som jag längtar efter dig. När jag träffar dig, kommer jag ta vara på den första sekunden till den sista då vi säger hejdå. Gaaah, du gör mig galen! Jag vill bara ha dig, jag vill ha dig nu. nu nu nu!

Jag hoppas att du en dag kommer bli min, på riktigt.
Du är mer är guld, du är bäst i hela världen. Så galet underbar.
Jag längtar efter dig baby ♥



Oj vilken söt nörd :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0