I wanna do some dirty things to you tonight

Fail på mig, Sanna, Madde och Linda igår.. Vi skulle ju som sagt dra till Yran för att kolla läget osv. Vi drog dit vid 8 ungefär och sen när vi kom dit så fanns det absolut ingen människa där. Det kändes faktiskt en aning surt. Var faktiskt taggad på att få vara där och kolla, eftersom jag inte hann se spciellt mycket av det förra året heller. Så det blev att vi satte oss ner och tog en liten paus för att fundera på varför allt var slut. Haha!
Sen drog vi tillbaka hem till Linda, där Anna satt och väntade på oss. Vi hann bara vara där en liten stund eftersom vi skulle ta 21:15 bussen in till stan, för att sedan dra hem till Vindeln med 22:00 bussen. Jag följde med Maddo hem och sov hos henne. Vi låg inne med Bella ett tag osv, sen la vi oss i sängen och såg Black Swan- som var rätt så skum? Men den var bra. :)
Kom precis hem för en stund sedan och nu väntar jag och mamma på att Samuel ska komma hem, så vi kan fira morsdag!



Excuse me
But I might drink a little bit more than I should tonight
And I might take you home with me if I could tonight
And baby Ima make you feel so good tonight
Cause we might not get tomorrow


Kommentarer
Postat av: Madde

Snygging! Hahha jo ganska faail!

2011-05-29 @ 19:02:07
URL: http://maddodickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0