I just wanna feel your head laying on my chest

Idag är jag hemma från skolan, kände imorse att jag orkade verkligen inte fara till skolan. Första lektionen är NO, som vi inte gör någonting alls på. Andra lektionen har vi HK, och där vet jag inte alls vad vi gör, sen har vi lunch. Dom två sista timmarna är SV/SO och där gör vi absolut ingenting. Fick just veta att det enda jag missar är typ två filmer? -.-
Så, då väljer jag hellre att stanna hemma. Däremot kom jag på att jag kanske måste ändå till skolan efter alla har slutat, för vi ska spela in en film för alla våra lärare som vi haft. Men vi ser väl hur jag gör.
Imorgon är det sista skoldagen på Renforsskolan och det känns så jävla skönt. På kvällen kommer min vackraste Sanna till mig, vi ska väl säkert bara mysa, prata och ta det chill eftersom jag drar till Barcelona på fredag!
Det kommer bli hel nice, för jag saknar henne så jävla mycket och det var så längesen jag fick umgås med henne själv. Jag längtar! :)



Bild från förra sommaren ♥


Kommentarer
Postat av: Sänni

wie, det kommer bli megamys! saknar dig med sötis!

<3

2011-06-01 @ 12:39:20
Postat av: maddii

jaaaa, supersuper mysigt. du sitter sött där i soffan ;]

2011-06-01 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0