i dont want someone like you, i want you

Helgen började underbart med världens finaste Jonathan. Först åt vi på Great Eastern, det var hur mysigt som helst. Kl 21:30 såg vi bio, Real Steel. Den var faktiskt riktigt bra. Var lite halv skeptiskt till den först, men Jonathan kan man alltid lita på :*
Efter bion for vi hem till honom och mös i sängen, vilket var sjukt underbart det med. 
På lördagen gick jag på stan med Jonathan och Jonas ett tag, sen skjutade Jonathan mig till Sanna och Sofia. 
Senare på kvällen for jag och Sanna till en kompis och festade, fast det var inte speciellt ös. Bland de tråkigaste festerna jag varit på. 
Höjdpunkten på hela kvällen var när jag fick träffa Jonathan och när Sanna skulle sätta sig på soffkanten och ramlade ner på golvet. Fick så jävla ont i magen av allt skratt. Den tjejen lyckas då med allt!

Kommentarer
Postat av: lisa

nej! måste rätta till lite. "höjdpunkten i lörags var att prata med lisa för hon är så sjukt störd :D "

2011-11-28 @ 23:52:00
URL: http://liwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0