you look better with the lights off

Kan ju säga att jag har haft världens skönaste dag! Började klockan 10:00, hade slappaste lektionen. Sen hade vi LOU en timme och slutade efter det 11:45. Så jävla niiiiiize!
Det var egentligen tänkt att jag skulle träffa John idag, men det blev icket av. 
Jag har varit med Jonathan hela dagen, vi hade en romantisk date på frasses efter jag slutat, sedan for vi hem till han och bara mös. Superduperunderbart!

Igår satt jag och tittade på massa gamla bilder och jag hittade flera roliga bilder som jag tänkte lägga upp, men det får bli en annan dag för jag har inte överfört dom till min dator. :) 

Däremot kan jag langa upp en bild på mina snygga bruttor!

Guld värda ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

DU är guld :)

2011-11-23 @ 22:13:17
Postat av: J

Var super duper super duper underbart ;D

2011-11-26 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0