Don´t want an ending, just be mine

Hallå där kött och blåbär! Jag erkänner att jag varit dåligt på att uppdatera nu, men jag ska försöka bli bättre.
Det har varit en hyffast bra helg faktiskt. I fredags blev det fyllaaaaa!! Haha, nä men vi förfestade hos Maddo. Det var såklart hon, jag, Sanna, Linda och Jenny. Vi drog vidare till Robert, för han styrde i sin lägga. Jag kan väl inte påstå att det var ös där.. Det blev jag faktiskt besviken på. Men det var inte direkt så att jag blev förvånad över det. Jag måste bara säga till dig Sanna, att det var du som gjorde min kväll. Du rockade loss och ägde allt och alla från att vi kom till Madde tills vi skiljdes på Nydala. Du var verkligen pricken över i:et alla gånger. Hela tiden!
Igår låg jag hos Madde halva dagen ungefär och resten av halvan låg jag hemma och chillade. Har haft så mycket träningsvärk i hela kroppen, usch så jobbigt det har varit!
Idag har inte gjort mycket alls. Samuel och Rebecca kom på besök, så jag har bara suttit nere och gjort sällskap och fikat. Det har varit helmysigt :)
Bild från i fredags. Dålig kvalité, men shit happens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0