i like the way you touch me

Fan vad härligt det ha varit med lite ledighet mitt i veckan. Jag var ledig igår och är ledig idag också, så grymt skönt att bara få ligga och göra ingenting. Har faktiskt varit duktig och gjort färdigt min och Fridas powerpoint, sen lämnat in engelskan, och svarat på frågor inom kommunikation som jag också lämnat in. 
I måndags följde jag Frido hem, vi käkade väldigt god middag som kocken Frida gjorde ;) Senare kom Jossan och vi köpte chips, dipp och cola och mysade bara framför TVn. Det var riktigt roligt, båda två är ju helt mongo... Haha
Snart är denna dag över, snart är det torsdag, snart är det fredag och snart är det helg!! Det är lika nice varje vecka, och man längtar lika mycket också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0