It makes no sense, or..?

Nu var denna skoldag över. Mycket skönt må jag säga! Imorgon är det torsdag, börjar 08:20. Skämtar inte när jag säger att det är drygt. Men sen så är det fredag = helg!!!
Veckorna går ju så snabbt, men hänger ju knappt med. 
Idag fick vi sluta tidigare så jag hann med 3 bussen hem, skämtar inte heller när jag säger att det var skönt att få komma hem tidigt för en gångs skull. Men olyckan då när jag sitter på bussen och jag ser att jag har lite, väldigt lite batteri på mobilen och inser i samma stund att jag glömt min laddare hos min bror. Så ni vet att ifall ni skickar sms och jag inte svarar beror det inte på att jag ignorerar, utan jag har ingen ström. Jag vet inte heller när och hur jag kan få tillbaka den. Men det löser sig ;) 
Jag vet inte hur jag ska förklara känslan, men det känns bra att ha fått träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0