You are mr sunshine

Idag har jag faktiskt inte så mycket att skriva om. 
Hade idrott & LOU på förmiddagen och på eftermiddagen såg vi bio, Never let me go. Det var inte bra. Förstod fan ingenting utav den, jo lite.. Men inte mycket alls. Sen så fick vi sluta efter det. Satt med Emma på stan ett tag, hon visade mig ett par skor som hon ungeför ville ha :) 
Sedan drog jag till Musikanten, mycket trevligt kan jag då säga! Träffade min fina kusin Andree också, har inte träffat honom sen i sommras så det var roligt att träffa honom :) 

Jag fick visst ihop ett litet inlägg ändå! Nu ska jag återgå till det jag höll på med innan... Ingenting.
Ha det så bra allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0