Fest hos mli ikveeeel

Nu ska jag göra Hanna glad och skriva ett inlägg. :)
Just nu sitter jag i mitten och väntar på att Sanna ska sluta så vi kan dra till Emelie. Vi ska fira hennes födelsedag, så det blir att dricka lite vin och umgås med en massa människor. Det kommer bli en awesome kväll! 

Jag kan ju säga att det har ju inte varit den jobbigaste dagen för mig idag. Jag for till Jonathan igår kväll och sov hos honom till idag. Det var egentligen tänkt att jag skulle fara till skolan och vara med på idrotten, men den struntade jag i. Så jag tänkte att jag skulle åka in med J in till stan klockan 1, så jag skulle hinna vara med på svenskan men det sket sig också... Så jag kom till skolan sista lektionen och behövde inte göra ett skit. 
Sitter nu med sötnosarna Frida, Amanda och Fanny =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0