you give me butterflies, cuz i love you

"Din kropp, ditt sätt, ditt leende. Allt. 
Perfektion in i minsta detalj"

Mitt hjärta slår ett extra slag varje gång jag tänker på dig. 
Jag är så förälskad i dig. Jag kan inte förstå själv att du är min. 
Jag träffade dig i somras och du var kärlek vid första ögonkastet. 
Det var något speciellt med dig som jag såg direkt och 
jag kunde inte släppa taget om dig. 
Jag trodde jag aldrig mer skulle få träffa dig efter det. 
Sedan träffade jag dig och jag har aldrig mått så jävla bra sen den dagen i september. 
Det är såhär jag vill ha det. Du och jag. Lyckliga.
För du gör mig galet lycklig och jag kommer aldrig att svika dig.
Du är min alldeles egna speciella stjärna.
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0